مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» برپایی نخستین جشنواره ملی عکاسی مد و لباس ایران

عکاسی مد و لباس,جشنواره عکاسی مد و لباس

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: اولین جشنواره ملی عکاسی مد و لباس ایران زمستان سال جاری با هدف تبیین اهمیت و نقش صنعت عکاسی در توسعه صنعت مد و لباس و تأثیر مد در توسعه صنعت عکاسی با نگاه فراگیر، تخصصی و حرفه‌ای و مشارکت عکاسان کشور با حمایت سازمانها و نهادهای دولتی و بخش خصوصی توسط موسسه هنری مد ولباس ققنوس برگزار می‌شود.

هنر صنعت عکاسی دارای ژانرها و حوزه‌های مختلفی است که یکی از این ژانرها عکاسی مد و لباس است؛ سبکی که علاوه بر خلاقیت و ایجاد زیبایی بصری در عکس نیاز به ابزارها و ادوات مختلف عکاسی را نیز دارد. عکاسی مدولباس در جهان کاملاً شناخته شده است اما تاکنون در ایران هنوز مرجع رسمی یا غیر رسمی برای آموزش این سبک از عکاسی وجود ندارد.

به تصویر کشیدن مراحل ابتدایی تهیه و تولید نخ و تولید پارچه، طراحی انواع لباس، زیور آلات و دیگر کالاهای وابسته و تولید و عرضه محصول نهایی با استفاده از عکاسی و ابزارهای آن، با ایجاد زیبایی بصری در این ژانر از عکاسی قرار می‌گیرد. در واقع دو هنر با هم ادغام شده تا سبک و استایل زندگی و همچنین شناساندن و ترغیب مردم به استفاده از کالایی خاص را بر عهده دارند.

اولین جشنواره ملی عکاسی مد و لباس ایران، در بخش‌های مختلف لباس اجتماع و مشاغل آقایان، بانوان، نوجوانان، کودکان و صنایع وابسته، بخش برندها و کاتالوگ‌های برتر در رشته‌های عکاسی مد و معماری، عکاسی مد وصنعت خودرو سازی، عکاسی مد وصنعت حمل ونقل دریایی، ریلی و هوایی، عکاسی مد و سازندگی، عکاسی مد و زیور آلات و آکسسوری لباس (طلا، جواهر، ساعت، عینک، کیف، کفش، چرم)، عکاسی مد وخانواده، عکاسی مد و اجتماع، عکاسی مد و مدرسه، عکاسی مد و دانشگاه، عکاسی مد و مراکز باستانی وابنیه های تاریخی و گردشگری، عکاسی مد و ورزش، عکاسی مد وعلم پزشکی، عکاسی مد و طبیعت در روز و شب، عکاسی مد "کویر و کویرنوردی"، عکاسی مد ونانو تکنولوژی، عکاسی مد وسیاست، عکاسی مردم نگار مد و فرهنگ عاشورایی، عکاسی مردم نگار مد ودفاع مقدس، عکاسی مد واقوام ایرانی میزبان آثار عکاسان ایرانی است.

برپایی کارگاه‌های مختلف آموزشی شامل کارگاه "پرتره تبلیغاتی" با نگاه زیباشناسانه مد، کارگاه‌های کالیبره کردن مانیتور و دوربین دیجیتال، نورپردازی تبلیغاتی و نمایش اهمیت نورپردازی در عکاسی مد، کرومامی (عکس و تصویر)، کارگاه "پرتره تبلیغاتی مد" با نگاه زیباشناسانه طراحی لباس وهمچنین برگزاری نشست‌های تخصصی "آسیب شناسی آموزش عکاسی صنعت مد"، "جامعه شناسی در عکاسی صنعت مد"، " عکاسی هنری صنعت مد در ایران به تعریف نیاز دارد" از بخش‌های جانبی این رویداد ملی است.

فراخوان اولین جشنواره ملی عکاسی مد و لباس ایران بزودی در دو آدرس اینترنتی www.iranmode.com و www.farsmod.ir جراید و اصحاب رسانه منتشر می‌شود.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده